Adverteren

100%NL Magazine is meer dan alleen een magazine. Met ons exclusieve partnernetwerk gaan wij iedere dag keihard aan de slag om onze partners een mooi podium en een groot bereik te bieden. Elke partner is uniek en betekent voor ons veel meer dan ‘slechts’ een adverteerder.

Het partnernetwerk van 100%NL Magazine bestaat uit 200 toonaangevende bedrijven uit verschillende branches. 100%NL Magazine fungeert hierin als creatieve matchmaker; wij koppelen partners aan andere partners om zo tot succesvolle samenwerkingen en/of klantrelaties te komen. Verder kan 100%NL Magazine BN’ers inzetten ter promotie van uw bedrijf en verzorgt het blad de aanbiedingen van de loyaliteitsprogramma’s van haar partners.

100%NL Magazine

100%NL Magazine is hét tijdschrift voor het hele gezin. Het wordt breed gewaardeerd door zowel mannen als vrouwen die positief en actief in het leven staan. Het blad bevat leuke en interessante interviews van BN’ers, maar ook amusement, levensverhalen, mode, culinair, reisverhalen, humor, columns en interviews. Verschijnt 6 x per jaar.

Oplage
80.000

Bereik
Minimaal 950.000 mensen per maand via losse verkoop, leestafel, specials, leesmappen en abonnementen.

Doelgroep
Mannen en vrouwen tussen de 25 en 75 jaar.

Verschijningsdata 2019
Jan/feb        donderdag 27 december
Mrt/apr       donderdag 28 februari
Mei/jun        donderdag 7 mei
Jul/aug        donderdag 27 juni
Sep/okt       donderdag 29 augustus
Nov/dec      donderdag 31 oktober

Naast de verbinding tussen partners onderling zorgt 100%NL Magazine ook voor verbinding tussen partner en lezer. Dit gebeurt met het magazine maar ook via andere media kanalen. Het blad biedt cross-mediaal een groot bereik via:

  • Facebook pagina met 58.000 > volgers
  • 100% Voordeel mailing met 100.000 ontvangers
  • Samenwerking met 100% NL Radio met meer dan 1,7 miljoen luisteraars per week
  • Samenwerking met SLAM! met meer dan 1 miljoen luisteraars per week
  • Bereik van 8 miljoen lezers via diverse titels

Naast de reguliere editie brengt het blad ook speciale edities uit in samenwerking met partners. Deze edities zijn geproduceerd in samenspraak met de partner en worden verspreid via partners zelf.

Enjoy!

Enjoy! is het in flight magazine van Transavia. Het magazine focust op vakantiebestemmingen, reisverslagen en lifestyle items. Doordat het inflight magazine ook de ‘on boord shopping informatie’ en tax-free artikelen bevat, is de leesdichtheid extreem hoog. Daarnaast heeft de lezer tijdens de reis alle tijd om het magazine op zijn/haar gemak te lezen. Hierdoor is een miljoenenbereik in een buitengewone interessante doelgroep gegarandeerd.

Bereik
Enjoy! heeft een gemiddeld bereik van 2.300.000 mensen.

Doelgroep
De kerndoelgroep is 30 tot 60 jaar oud, is hoger opgeleid en heeft een bovenmodaal inkomen. De overgrote meerderheid van de passagiers heeft de Nederlandse nationaliteit en maakt gebruik van Transavia om op de vakantiebestemming te komen. 85 procent van de passagiers aan boord van Transavia vluchten lezen het magazine van A tot Z.

Verschijningsdata 2019
Herfst (sep/okt/nov)        1 september 2019
Winter (dec/jan/feb)        1 december 2019

LEEN

Een moderne en eigentijdse glossy waarmee we op inspirerende wijze informeren over onderwerpen die het dagelijks leven van onze klant raken. We laten BN’ers en Hoogvliet-klanten aan het woord en bieden uit-tips, recepten en lifestyle information.

Oplage
130.000 exemplaren (verspreiding via Hoogvliet winkels, nieuwsbrief en social)

Bereik
390.000 personen

Doelgroep
Klanten van alle Hoogvliet Supermarkten in Nederland, ontvangers van de nieuwsbrief en volgers op de socials van Hoogvliet Supermarkten.

Verschijningsdata 2019
Leen 3        1 augustus
Leen 4        14 november

24 UUR IN Wintersport

Het 24 UUR IN Wintersport Magazine geeft de lezers meer informatie over alles wat er te doen is in de Alpen, geeft tips en er worden leuke winterse thema’s uitgelicht. Daarnaast bevat het magazine lokale gerechten en recepten, de leukste evenementen in de bergen en interviews met lokale bewonder. Goede informatie wordt afgewisseld met amusement en humor. Alle onderwerpen zijn gebonden aan wintersport. Het magazine is gratis en wordt via onze partner SnowWorld en een sportkleding retailer verspreid.

Oplage
130.000

Doelgroep
Nederlandse wintersporters.

Verschijningsdatum 2019
Oktober 2019

24 UUR IN Zomerspecial

In het 24 UUR IN zomer magazine informeren wij de lezers over leuke en informele thema’s over bergregio’s en gebieden. Het magazine bevat tips, informatie over de regio, tradities, cultuur en andere leuke onderwerpen op het gebied van reizen.

Oplage
80.000

Doelgroep
Nederlanders die houden van reizen (met name in de alpen).

Verschijningsdatum 2019
Mei 2019

Kerst & Cadeau Special

De Kerst & Cadeauspecial wordt verspreid in aanloop naar de Sinterklaas- en Kerstperiode. Deze special staat volledig in het teken van de feestdagen, lekker eten, gezelligheid, feestelijke mode en cadeaus. Verschijnt 1 x per jaar.

Oplage
100.000 exemplaren.

Doelgroep
Mannen en vrouwen tussen de 25 en 75 jaar.

Verschijningsdatum 2019
November 2019

Voor meer informatie, neem contact op met Mieke Karregat middels [email protected] of 0651032004.