Pauline Wingelaar
Tijdens de afleveringen van ‘Echte Gooische Meisjes’ werd Pauline Wingelaar bekend door onder andere haar inmiddels beroemde uitspraak: ‘Liever verwend van verwaarloosd!’. Met bijna 450.000 volgers op Instagram mag Pauline zichzelf een echte influencer noemen. Naast social media, is Pauline ook af en toe te zien in tv-programma’s.
Waar Pauline het liefst haar tijd mee doorbrengt, is haar mooie gezin. De goedlachse Gooische is nog altijd samen met haar grote liefde, Harmen. Samen hebben ze twee zoontjes Reinier en Diederik. Pauline noemt ze liefkozend Rein en Diedje.
‘Je wordt steeds mooier’
De zomervakantie is in volle gang en daar geniet het gezin van Pauline en Harmen dan ook enorm van. Zij zijn al dagen aan het genieten van zon, zee en lekker eten.
Op Instagram plaatste Pauline deze week een hele reeks gezinsfoto’s die bij een restaurant tijdens zonsondergang genomen zijn. Ze zijn stuk voor stuk prachtig en de complimenten vliegen Pauline om de oren. ‘Pauline, je wordt met de dag mooier, echt waar!!’ en ‘Prachtige vrouw, met een mooi gezin’, is een greep uit de reacties.
Wij zijn het er helemaal mee eens!