Wibra
Wibra is van origine een familiebedrijf uit Epe me een unieke, klantgerichte manier van ondernemen en focust zich op de manager van het gezin. Met actuele winkels én een breed assortiment in huishoudelijke artikelen, kleding, textiel en seizoensgebonden artikelen blijft Wibra een vitale rol spelen bij de dagelijkse en bijzondere levensmomenten van de klant. Het bedrijf telt meer dan 250 filialen in Nederland en België en opent medio juni haar eerste filiaal in Frankrijk.
Betaalbare oplossingen
Ondanks dat het voor een discounter, met veelal lage marges, een uitdaging is om de prijzen laag te houden heeft Wibra in verschillende categorieën waaronder huishouden, beddengoed, kleding en woontextiel flinke prijsverlagingen weten door te voeren. Zo werd een pak van drie microvezeldoekjes 40,2% goedkoper en daalde de prijs van een damespyjama van 19,99 naar 14,99. Volgens de discounter mooie voorbeelden van prijsaanpassingen die echt het verschil kunnen maken voor een gemiddeld huishouden. “Regelmatig heroverwegen we ons assortiment en controleren we of we onze artikelen nog scherper kunnen prijzen. We zijn er voor de manager van het gezin: de persoon die het gezin draaiende houdt en altijd op zoek is naar betaalbare oplossingen. En daar helpen we natuurlijk graag mee” aldus CEO Bas Duijsens.