Algemeen

Het Nederlandse familiemerk Difrax bestaat een halve eeuw

Het Nederlandse familiemerk Difrax bestaat een halve eeuw. Generaties kinderen en babies zijn groot gebracht met Difrax babyproducten. Difrax is al jaren bezig met het ontwikkelen van innovatieve, kwalitatieve en betrouwbare babyproducten. Het resultaat hiervan is een markt leidende positie in de Benelux en wereldwijde verkrijgbaarheid van deze Nederlandse producten. Tijd voor een feestje!

Een 50-jarig jubileum kan natuurlijk niet zomaar voorbij gaan. Daarom is er begin van dit jaar een speciale goud collectie geïntroduceerd:

  • de unieke S-fles met gouden print met het unieke anti-colic systeem en de S-vorm die er samen voor zorgen dat de lucht niet mengt met de melk en dat er een constante stroom van voeding is waardoor de fles niet vacuüm trekt;
  • 10 fopspenen met goud print  op het bekende vlindervormig schildje;
  • een luxe gouden fopspeentasje;
  • een isoleertas voor de babyfles in het goud
  • een feestelijke gouden fopspeenkoord.

Vanaf dag één dat Vivienne van Eijkelenborg aan het roer kwam bij het familiebedrijf van haar ouders werd zij gegrepen door de mogelijkheden in babyproducten. “Alles wat Difrax doet, komt voort uit een passie om het verschil te maken voor baby’s en ouders. Ons doel is om ‘happiness’ te verspreiden over de wereld door kwalitatieve producten te maken die er bovendien mooi en fashionable uit zien. We ontwikkelen onze producten samen met experts en we zijn daarbij op zoek naar net dat beetje extra voor blije ouders en blije baby’s.” aldus Vivienne.

Difrax blijft de komende jaren nieuwe, verbeterde producten ontwikkelen. Een andere focus van Difrax is het uitbreiden van de internationale aanwezigheid, op dit moment is Difrax verkrijgbaar in 26 landen over de hele wereld. Benieuwd naar deze limited collectie? Shop dan nu online op de site.


Gewoon het leukste blad van Nederland